Repareer je loc bij de Lokdok!

lokdoklogo
Iedere eerste dinsdag van de maanden september t/m april heeft de locomotievendokter inloopspreekuur. Zit u met een technisch probleem aan uw locomotief of wagon, denk hierbij aan antislipbandjes, motor schoonmaken, koolborstels of sleper vervangen, maar bijvoorbeeld ook het instellen van een ander adres of aanpassen van de snelheid, dan helpt De Lokdok u graag verder.

De Lokdok rekent alleen de kosten voor verbruikte materialen. Mocht er aan uw locomotief of wagon een grotere reparatie nodig zijn, dan kunt u deze bij ons achterlaten. Wij proberen de reparatie dan zo snel mogelijk uit te voeren. De eerste keer doen we dat gratis, hierna wordt € 15 gerekend aan arbeidsloon (dit gaat in de projectenpot van onze vereniging). De verbruikte onderdelen komen hier natuurlijk nog bij.

Dus: elke eerste dinsdag van september t/m april staat vanaf 10:00 uur de koffie klaar. U hoeft geen afspraak te maken.

Geuzenweg 84, Hilversum

lokdok1