Mississippi

Ons model van de Mississippi is klaar!

mississippi totaal

En dan is het zover: ons model van de Mississippi is klaar. Hier hebben we drie jaar naar toe gewerkt en nu zijn de laatste tuidraden geplaatst, de vlaggen gemonteerd, en de dekken afgeborsteld. Hij kan de vitrine in.

Mississippi, deel 3

Fred Drion heeft z’n taak als ‘lampfabrikant’ afgerond. De aangeschafte verzink-ringetjes zijn in lampenkappen veranderd en van ledjes voorzien. Ondertussen heeft Ruud de bedrading en fittingen voor deze frivole dekverlichting aangebracht waarop de lampjes konden gaan branden. Dat bleek allemaal goed te werken. Eureka!

Mississippi, deel 2

IMG 2724 460

Na ongeveer 18 maanden noeste arbeid schatten we dat de bouw van de Mississippi voor ongeveer 60% gereed is.

Mississippi, deel 1

Mississippi 1 460

De Mississippi is inmiddels in een gevorderd stadium gekomen. Het is een bijzonder leuk project, juist omdat het zo afwijkend is van het standaard scheepsmodel. Echt een eyecatcher. Ruud die zich bezig houdt met aandrijving en besturing, heeft het gros van z’n werk erop zitten.