Almeerse modelbouwers op bezoek

Woensdagavond 30 november 2016 hebben we de leden van Modelbouwvereniging Almere uitgenodigd om bij ons een bezoek te brengen.
Een afvaardiging van 8 leden uit Almere hebben we ontvangen met koffie en koek.
Natuurlijk heb ik het een en ander verteld over de MVH en wat onze plannen zijn. Zij waren onder de indruk van de treinenbanen en de
scheepsbouwactiviteiten. Door de bezoekers wordt druk met de treinen gereden onder het toeziend oog van Stef, Stefan en Ton.

Ook het project CNC en 3D printer sprak erg aan en ik merkte dat er per direct een nieuw lid aangemeld is, die zich graag met deze techniek bezig wil houden.
Voor de scenery mensen uit Almere waren er veel eye-openers en nieuwe ideeën waar ze graag mee aan de gang willen.
De leden van Modelbouwvereniging Almere waren zeer te spreken over de vriendelijk ontvangst en ik wil een ieder die zich hiervoor heeft
ingezet hartelijk bedanken.