Geuzendael dubbelsporig - Ontstaan

In de winter van 2014/2015 vroeg de toenmalige voorzitter Marius mij, als baanbeheerder voor de Grote baan, ter voorbereiding van de ALV of ik nog wat wilde veranderen aan de baan.
Zonder aarzelen antwoorde ik "Ja". En ben toen gaan zitten om mijn "Plan 2020" op papier te zetten.

Dit (5 jaren?) plan bevat 3 delen.
Deel 1: Geuzendael dubbelsporig aansluiten op de vrije baan en de boog Utrecht --- Amsterdam/Amersfoort verwijderen.

Deel 2: Van de NS de keerlus Amsterdam verwijderen en een keerlus toevoegen aan de Gooische tram.

Deel 3: "Hilversum haven" loskoppelen van de NS en verbinden met de Gooische Tram zodat het "Huizen haven" kan worden.
           Gasfabriek een betere aansluiting geven en het sporenplan bij de goederenloods aanpassen.
           De boog Hilversum ---> Amersfoort ---> Amsterdam verwijderen